Blogia
Xuko

¿E se non me justa o fútbol?

¿E se non me justa o fútbol?

Se non me justa o fútbol, ke outra opsión teño?

A sección de deportes nos periódicos e televisión están saturadas por este deporte, e non falemos da sexta, case non hai espasio para os deportes minoritarios.

Si se retrasmite un partido pola televisión, non keda máis remedio ke velo, pois as outras cadeas non comezan os seus programas ata ke dito partido remata.

E coidado con ser dunha cidade ke acaba de conseguir un jran campionato! Prohibido durmir esa noite, e ademáis jrandes selebrasións durante días posteriores para maior gloria do ekipo.

¿Dónde está toda esa xente kando é necesario votarse a rúa para protestar contra aljo ke realmente é necesario para a nosa sociedade?

Non estou en contra do fútbol, pero creo ke 22 millonarios jolpeando un balón deixaron de ser un deporte, unha ilusión ke vives dende pekeno no teu barrio xunto os teus amigos.

É sinxelamente un nejosio ke a veces non che deixa nin sekera ver unha película, ou o ke sea, depois de todo un día traballando, por ke non hai máis ke fútbol na tele, non hai nada máis importante ke ver???

Pau, moitos outros teñen a mesma opinión ke tí, animo ke sólo van 6 días de mundial. 

2 comentarios

glo -

estou con pau, levo na casa 2 semanas sen faser na e na tele nn ai mais q futbol e mais futbol, incluso quitan friens pa poñer o puto partido de españa, q por serto janou e incluso marcaron 4, fijo q ian tos postos,bueno, tou ata os juevos de ver 20 retrasados dandolle patadas a 1 pelota!!

Samo -

mundial forever.

pau, ti o ke tes ke faser é estudiar.

hehehehe...

saúdos!