Blogia
Xuko

Paso de malos rollos, xa teño ajodelos...

Fixen os meus amijos versión South Park co único propósito de ke vos votárades unhas risas.

Resulta ke a cajei (perdoa Glo), e se non me dou conta molaríame ke mo dixérades, para ke vos borrara o voso makako ou ke o modificara, como prefirades. Simplemente, deixádesme un comentario e xa está, non fai falta chamar por teléfono.

En ningún momento foi con mal rollo, todo o contrario, pero bueno...

Tódalas keixas serán resibidas sin ninjún problema.

Quérovos.

Bikos.

7 comentarios

Xuko -

Non me justan os anonimos...

Anónimo -

gloria eres coma unha rapasiña eso esta moi currado e se non kes q che poñan o porro pois deixa de fumalos carneira!

Glo -

a ver fe!non te poñas así q non che dixen nada...
faime outro macaco máis bunito e con outros pelos...
millor a servesa q o porro...
se ques xa mo fajo eu e mándocho! jajajaja

Samo -

xukooo... xukoooo...

en plan "oé oé!"

eres o máis jrande, tio

sin coñas

Samo -

tio, a min moloume un maso, en serio.

quérote, tio!

Xuko -

Vou poñer un enlase lo...

Miriam -

Ei!!!eu quero saber como se fai eso dos macaquiños de south parck...