Blogia
Xuko

Hoxe kéixome máis ke nunka

Hoxe kéixome máis ke nunka

Falando o outro día entre uns viños, discutín con tres curiosos do mundo.

Discutíamos ke por ke se en Irak morren 20 soldados norteamericanos, xa sae a noticia na prensa, no telediario, etc.

Pero sen embargo, se morren 50 irakís, por ke case ke nin se fala.

Por ke cando caeron as torres jemelas se falou tanto, e sen embargo, si hai xente morrendo de fame nalgún país de África, ke máis da o país, a cada hora, non se fala.

Por ke se fala sempre da xente con poder, dos países con poder.

Por ke non se fala do ke importa, dos países subdesenrrolados, da fame.

Eu síntome chungo cando penso en ésto, porke teño o ke kero, estou papudiño e non me corto en jastar un euro ou 20 en unhas copas, dame ijual.

E claro, despois pensas....

E non sei, teño jana de ir a aljún de estes países e axudar, non sei en ke, pero ir alí e traer a idea da vida cambiada o 100%, estamos akí, pero non sabemos o ke hai alí.

O home canto máis poder ten, máis poder kere.

Ke chungo todo esto....

Buagg!!!

Doume asko por non faser nada....

0 comentarios