Blogia
Xuko

Non sei como titular este artículo, simplemente....

Estou farto de ajuantar tanta merda

merda pola mañá, sedo, a eso das 9:30

merda a hora de comer

merda de postre

merda de sesta

merda de clase

merda de gimnasio

merda de siudá

merda de xente

eu son unha puta merda

un micropunto marrón nun zurullo desos ke non cola polo water

asko

rabia

dor

impotencia

jana de matar

jana de correr

jana de chorar

chorar sen parar

ata empapar a mesa de lágrimas

ijual todo é cousa miña

ijual son estúpido

ou parvo

ou simplemente un puto acojonado

ke non sabe votarlle

o ke lle hai ke votar

e cambiar todo

cambiar a merda polo pis

pis a todas horas

en ves de merda

ijual me iría todo mellor

se fose pis en ves de merda

ken sabe

nin eu o sei

non sei nada

porke son un micropunto marrón nun zurullo de esos

non son ninguén

ojalá abrise mañán os ollos e todo fose o revés

solo pis

sabor a servesa

3 comentarios

Xuko -

Tranki Samu

Samo -

tío, dijoche ke mola como dis,
pero non me mola o que dis, polo que pode ter de autobiografico.

todo ben?

Miriam -

Gangrena!!