Blogia
Xuko

Teño unha idea la mar de chula

Teño unha idea la mar de chula

A idea é non ter clase

A idea é non ter ke traballar

A idea é ke os cartos desaparezan

A idea é ke non exista a policía

A idea é ke non exista a fame

A idea é ke non exista o poder

A idea é ke non exista a nación

A idea é ke non exista a igrexa

A idea é ke non existan as guerras

A idea é ke non exista a tristeza

A idea é un parke, por exemplo

Un parke donde están os teus amijos

Donde está toda esa xente que queres

Esa xente ke che kere

A idea é fumar un porro e compartilo con esa xente

A idea é abrir unha birra e darlle de beber a esa xente

A idea é poñerte a berrar con esa xente

A idea é chorar de alegría con esa xente

Porke esa xente estará sempre ahí

Para fumar

Para berrar

Para beber

Para chorar

Sempre ke non existan as guerras

Nin a igrexa

Nin a nación

Nin o poder

Nin os cartos

Nin as clases

Nin o traballo

Nin a poli

Nin a fame

Sólo amijos

Sólo poder ser un pouko máis felís

Esa é a idea

2 comentarios

Samo -

kérote un lote, tío.

en serio.

Samo -

se keres compartir unha birra ou o ke sexa akí me tes.

e que sepas que o que é meu, é teu.

menos o meu pene.