Blogia
Xuko

Sabes ke vai por tí

Se agora mesmo che tivese diante miña, reventaríache a cara, ca man ou co ke fose

Eres unha persoa cruel

Eres unha persoa mala

Eres unha persoa envidiosa

Realmente, nin eres persoa nin nada

Non tes ningunha aspiración na vida

Sabes realmente ke eres unha merda

Non tes amigos, e ken pensas ke son os teus amigos non o son, e sábelo

O único ke te planteas cada mañá, cando te levantas e joderlle a vida aos demáis

Sempre de forma discreta e as caladas

Para que ninguén pense ke eres mala persoa

E a tí eso é o único ke che fai sentir ben

Os teus amigos teñen eso ke che falta a tí, e jódeche

Tí estas na época ke non deberías

Tí deberías estar na idade media

Keimando bruxas

Ahí serías feliz

Porke hoxe en día non o eres

E intentas selo jodendo os demáis

Eres un anónimo ke ten medo a sair da cáscara ke tan difícil e de romper

Eres un fillo de puta sen collóns

Eres un rastrero

Eres un askeroso

Eres un racista

Eres o peor ke kaja a sosiedade

Eres un puto facha

Eres un puto envidioso

Eres ken non eres

Realmente non sei ken eres

Por eso....

Se agora mesmo che tivese diante miña, reventaríache a cara, ca man ou co ke fose

E agradeceríasmo

Porke telos ollos pechados

Dame igual se eres tía ou tío

Reventaríache a cara de todas formas

Porke o mereses

Eu chámome Félix e sábelo

E tí?

Puto cobarde de merda...

Das noxo

Daste noxo

Alusino ke hoxe en día inda keden persoas coma tí

Pensei ke eso xa pasara de moda

Pero vexo ke no

Sije habendo xente mala no mundo

É triste pero non hai ke faserlle

1 comentario

Samo -

ei, félix, ti máis eu colegas, e? non me fajas nada, tío.

téñoche medo