Blogia
Xuko

ING – SAMINIÑO

ING – SAMINIÑO

10 comentarios

roke -

despois do ataque de risa da primeira xornada, os equipos q se enfrentan ó ing van a terapia para soportalo. jana saminiño xojando con 6

miguel -

ing

Diego -

Saminiño

Antonio -

saminiño

paula -

ing

maria -

jajajaja moi bo samu

pero hoxe gañará saminiño

Samo -

non me joder???!!!

que dis, fe?

desta ves jana ing fixo

adebayor e rooney... se non teñen nin o puto jraduado escolar, hostia

e nos temos xente con carreiras e todo

aúpa ing

boliyo -

se teño que escoller entre xuco/ juanca e c.ronaldo/adebayor sen duda qúedome con juanca e félix .jajaja

ainda asi gaña saminiño

a ing fáltalle coller o ritmo ainda,jejeje

ojuapo -

ING
Que me estas contando felix!!!!!!
que estou eu dianteiro....
e samu na defensa....
e agus fasendo a marsellesa....
e que vai ser imposible que perdamos ou empatemos!!!!!!!!

Xuko -

Buah! Non me joder...
Xa está eh!
ING primeiros???
estades de coña
eu voteinos porke son antivalensianista
ING xa fixeron de abondo
a donde imos?
jajajaja
para min jana SAMINIÑO
o ING non volverá a janar (pola miña parte)
he dicho