Blogia
Xuko

Brindemos por... tugal

Brindemos por... tugal

Grande Lisbon!

Moi grande, si señor.

Ke viaxe tan de puta madre.

Grande o bacalhau portugués.

MetallicA? tomade o set list:

01. Creeping Death
02. Fuel
03. Wherever I May Roam
04. Harvester of Sorrow
05. Bleeding Me
06. King Nothing
07. No Remorse
08. Devil’s Dance
09. Welcome Home (Sanitarium)
10. Master of Puppets
11. Damage, Inc.
-------------
12. Nothing Else Matters
13. Sad But True
14. One
15. Enter Sandman
-------------
16. Last Caress
17. So What?
18. Seek and Destroy

Raro, raro, raro.

Ke foi de Fade to black e de Fight fire with fire?

Bueno, son MetallicA e saíronse.

Os portujeses moi simples:

comemos en Coimbra o vir para akí, entro nun bar e prejunto:

-¿Qué é Leitao?

e o portujés responde:

-o leitao é leitao.

joder... e ke eu a veses teño unhas cousas....

GRANDES!

obrigadinho Portugal!

3 comentarios

Samo -

menudo set list máis raro! pero seguro q cundiu tela!

Anónimo -

a de arriba son eu
alba


Anónimo -

jajaja

xa me contarás que che pareseu coimbra jaja
a pesar do leitao

( bufff a saber a onde vou parar pra o ano.
tengo miedo xd)

beijinhos