Blogia
Xuko

Confusión!

Confusión!

Din ke a vida é jodida

Ke a vida é perra

Ke a vida é puta

Eu creo ke tí elixes a túa vida

Creo ke tal é como está funsionando o mundo a día de hoxe

Somos un putos privilejiados

Por ké?

Pois por ke se vivisemos en Perú, Senegal ou Líbano

Probablemente non teríamos a oportunidade de elixir unha vida

Pero vivimos en Ñapa-es

É akí as cousas funsionan ben

Vale

Millor para os políticos ou para os curas ou para os bankeiros

Pero a mín vaime de puta madre

Ijual vendo o ke teño hoxe fai uns anos encamiñaría a miña vida doutro xeito

Pero ahora non hai volta atrás

E arrepíntome de moitas cousas ke fixen

Cambiaría practicamente case a metade da miña vida

Pero as cousas son así

Eu creeime esta vida

E sexa boa ou mala é o ke teño

E podo cambiala

E eso paréseme alusinante

Paréseme un privilexio

Pero paso, son felís, e listo

Estudio un siclo superior no ke entrei por proba de acceso

Cando tripitín COU pensei ke acabaría barrendeiro

E por ké?

Porke son un vajo

E dixen vou faser aljo

E fíxenno

E o día de mañá aspiro a currar diante dun ordenador

8 horas o día

Contabilisando non sei ke de non sei ke empresa

Cobrando pois uns 1.500 €

Ou menos ou máis non sei

Pero dijo todo esto

Por ke foi o ke eu elejín

E cada un pode elejir a súa vida

Os seus amijos

A súa músika

Os seus projramas favoritos na tele

E miles de historias

E eso a día de hoxe eu creo ke é un privilexio

1 comentario

Paula! -

Hola felix!
pOs nas que no sabia que tenias esto joas que me encanta eso que pusistes ehh jeje
tekiero muxo pimooo