Blogia
Xuko

Keixas

¿Galegofobia en Gran Hermano 12?

¿Galegofobia en Gran Hermano 12?

Las redes sociales se han hecho eco en los últimos días de una conversación sobre el gallego entre Marta López, la coruñesa que  sigue en la casa de Gran Hermano y su compañera Lydia.

A raíz de esta charla Twitter se ha estado revolucionando en los últimos días con hastagscomo #MartaGH o #Martaghfacts en los que los internautas han reaccionado contra las palabras de la concursante.

Facebook no ha sido menos y en la red social se ha creado un evento titulado «Todos os galeg@s contra Marta de GH. Por RIRSE DA NOSA LINGUA!!!».

Por su parte en Tuenti tampoco se han quedado de manos cruzadas y piden la expulsión en este grupo: «Plataforma pro expulsión de Marta, la gallega de Gran Hermano»

Y el vídeo en Youtube supera ya las 20.000 reproducciones desde que lo subieron al portal el pasado 12 de febrero.

Entre las explicaciones que Marta le da a su compañera mallorquina (que pregunta con gran curiosidad) está el ejemplo de que el pasado verano, le entró un chico que hablaba en gallego y le dió «bajón». O lo de que en Lugo «hablan muy cerrado y bruto». Así como sus argumentos sobre el seseo y la gheada.

La polémica está servida tras la declaraciones de Marta, una de las firmas candidatas a convertirse en finalista del programa.

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

El Sergas resucita a Juana

El Sergas resucita a Juana

En 1994, Dolores Rodríguez enterraba á súa nai, que con 94 anos era unha persoa que sempre gozara de boa saúde, «e que só estivo dúas veces hospitalizada en toda a súa vida». Cando, aos poucos meses da súa morte, recibiu un cartón sanitario ao seu nome achacou este erro a que facía pouco que a súa nai, María Juana Fernández Barbeito, falecera.

Co documento do Sergas na man, esta veciña de Culleredo dirixiuse ás oficinas que este servizo ten na cidade da Coruña e deuno de baixa. «Unha moza atendeume e díxome que non me preocupase, que xa estaba todo solucionado», recorda. Con todo, cal foi a súa sorpresa cando, aos poucos anos, unha carta da Consellería de Sanidade volvía entregarlle outro cartón sanitario a nome de María Juana Fernández, que novamente a súa filla tivo que cancelar.

A historia volveu repetirse estes días, cando Dolores Rodríguez abriu unha terceira misiva do Sergas coa nova identificación sanitaria da súa nai. «Non coñezo a ninguén que lle pasou isto, pero seguramente haberá moita máis xente, porque en vista do éxito... Eu non dou crédito. Paréceme que logo de 16 anos é tempo suficiente para habelo arranxado. Con tantos afiliados que hai á Seguridade Social, a saber cantos teñen sen dar de baixa», reflexiona a muller, que non ten pensado cancelar este terceiro documento. «Teño aquí o cartón relucente e voulle a pór un marco, porque isto é incrible. Eu non vou dala de baixa, xa non me molesto. O meu tempo non está para perdelo, e prefiro ir tomar un café que facer un trámite que non vale para nada», afirma.

Ese Sergaaaaaasssss.......

A puta realidade en Palestina...

A puta realidade en Palestina...

Los bombardeos de las fuerzas israelíes del los Territorios Palestinos Ocupados y el lanzamiento de cohetes hacia Israel por parte de grupos armados palestinos ha provocado una escalada de violencia en Israel y los Territorios Ocupados en la que ya se contabilizan cientos de víctimas.  

Los muertos y heridos causados por el bombardeo israelí de la Franja de Gaza suman el mayor número de víctimas palestinas habidas en cuatro decenios de ocupación israelí.

La escalada de violencia se produce en un momento en que la población civil libra una lucha diaria por la supervivencia debido al bloqueo israelí, que impide no sólo la entrada a Gaza de alimentos y medicinas sino la salida de los civiles palestinos que quieren huir de la zona del conflicto. Por otro lado, tanto los soldados israelíes como los combatientes palestinos están usando a civiles como escudos humanos, lo que pone en peligro aún mas a una población que ya carece de la debida atención médica, alimentos, medicinas, electricidad, agua y otros productos y servicios indispensables.

Como consecuencia del bloqueo israelí, el reciente alto el fuego que han mantenido durante cinco meses y medio Israel y Hamás y los demás grupos armados palestinos de Gaza no ha supuesto apenas ninguna mejora para la vida de los habitantes del territorio. El alto el fuego terminó en la práctica cuando, el 4 de noviembre, las fuerzas armadas israelíes mataron a seis radicales palestinos en Gaza y los grupos armados palestinos lanzaron un aluvión de cohetes contra ciudades y pueblos del sur de Israel.

Cifras. Desde el 27 de diciembre hasta el 6 de enero, más de 500 palestinos perdieron la vida tras los ataques ilegales de Israel y más de 2000 civiles palestinos resultan heridos. Antes de que empezaran los bombardeos de Israel, el número de palestinos muertos a manos de las fuerzas israelíes en 2008 ascendía a unos 650, al menos una tercera parte de los cuales han sido civiles desarmados, incluidos 70 niños. En el mismo periodo, los grupos armados palestinos han matado a 25 israelíes, 16 de ellos civiles, incluidos 4 niños. En los últimos ocho años, la violencia entre palestinos e israelíes se ha cobrado la vida de unos 5.000 palestinos y 1.100 israelíes. La mayoría de las víctimas de ambos bandos han sido civiles desarmados, incluidos unos 900 niños palestinos y 120 israelíes.

Que puta impotensia non poder faser nada!

Totalmente en contra

Totalmente en contra

Cada día estouno a ver.

Vexo xente que pensa que está por enrriba doutra.

Xente que se fai grande diante túa pero que por dentro son do tamaño dunha mísera ladilla.

É unha clase de xente que non se corta con nada.

Xente que non ten respeto por nada nin por nadie.

É xente que ves tódolos días.

Xente que pensa que pisoteando a outros vai triunfar na vida.

Xente que me dá pena, porque no fondo o único que queren é ser heroes.

Pero eu clavareivos unha lanza no corazón!

En Malasia las mujeres musulmanas no pueden ser lesbianas

En Malasia las mujeres musulmanas no pueden ser lesbianas

O Consello Nacional Islámico de Malasia emitiu un edicto que prohíbe as mulleres musulmanas comportarse e vestirse como homes e manter relacións sexuais con outras mulleres, informou hoxe a prensa local.

O consello fixo público este edicto islámico (fatua) despois de celebrar unha conferencia na que se analizaron as tendencias homosexuais de algunhas xóvenes.

Abdul Shukor Husin, presidente do consello, argumentou que «moitas mulleres xóvenes admiran a forma na que se visten, socializan e se comportan os homes, pero copiándoos violan a natureza humana e negan a súa feminidade».

A homosexualidade masculina é ilegal en Malasia inda que os expertos consideran que a feminina está tecnicamente permitida xa que non existen previsións da lei ao respecto.

O islám é a relixión oficial en Malasia, donde máis do 60 por cento dos seus habitantes son musulmáns que practican a rama conservadora desta relixión.

A día de hoxe parece mentira, pero creo que tiñan que queimarlle os collóns a máis de ún.

Roban 40 cerdos y los sacan por dos ventanas de una granja de Lugo

Roban 40 cerdos y los sacan por dos ventanas de una granja de Lugo

Os ladróns sacaron a través de duas pequenas ventanas laterais dunha granxa de Outeiro de Rei, en Lugo, un total de 40 porcos e leváronnos. Algúns deles foron sacrificados antes de cargarlos nun vehículo que acercaron por uns prados situados na parte de atrás da instalación, ubicada na parroquia de Sobrada. O propietario da granxa calcula que os danos que lle causaron poden valorarse nuns tres mil euros.

Estamos en tempo de crisis, serto é!

O loro ca ventana pola que quitaron os porcos (foto).

Solo un

Nunha cidade quente pola calor dun final de xullo que agoniza.

Unha nave industrial donde ferve e conxela as horas.

Un día raro no que o tempo é o peor aliado.

Un día só, tan só un día.

Diaños, tan só un puto día só.

Grito contra a censura musikal

Grito contra a censura musikal

El Barça primó al Valencia en la 'Liga del penalti de Djukic'

El Barça primó al Valencia en la 'Liga del penalti de Djukic'

Fernando Giner, ex xogador do Valencia e actual capitán do conxunto ché que disputa a Liga Nacional de Fútbol Indoor, admitiu nunha entrevista realizada polo gabinete de comunicación de dita competición que o conxunto de Mestalla tiña unha prima do Barcelona por gañar ou empatar contra o Deportivo no último partido da Liga 93-94, na que os galegos perderon o título a favor dos cataláns tralo seu empate contra os valencianistas.

Giner recorda o 14 de maio de 1994, cando Miroslav Djukic fallou ante o Valencia o penalti que privou ao Deportivo de gañar e conquistar a Liga, que ao final se levou o Barcelona.

Ademáis, rememorou que cobraron unha "cuantiosa" prima do Barcelona, inda que admitiu que preferira non facelo porque quería que gañaran os galegos, xa que no Deportivo militaban dous amigos seus e ex xogadores do equipo valencianista, Voro, actual entrenador do Valencia, e Nando.

PUTO VALENCIA

HOXE MÁIS QUE NUNCA, GINER... FALSO DE MIERDA!

ODIO CHÉ!

VIOLENCIA MACHISTA = VIOLENCIA FASCISTA

VIOLENCIA MACHISTA = VIOLENCIA FASCISTA

Porque son as nosas princesas....

e como tal as temos que tratar....

e os que fagan o contrario, pena de morte ou internado nun psiquiátrico, porque non son normais.

NIN MALOS FEITOS, NIN MALAS PALABRAS !!!!!!!!!

Los que mean por fuera la tienen pequeña

Los que mean por fuera la tienen pequeña

Comprobado científicamente:

Un 90 % de los hombres que mean por fuera de la taza la tiene más pequeña que la media española.

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

Australia pide perdón a los aborígenes por los abusos del pasado

Australia pide perdón a los aborígenes por los abusos del pasado

Australia ofreceu hoxe unha emocionada disculpa aos aborixes e pediulles perdón polos errores e o dano causado durante décadas polos sucesivos gobernos do país.

A boas horas...

Protesta de «Valentines» en Ferrol

Protesta de «Valentines» en Ferrol Unha trintena de axentes da Policía Local de Ferrol concentráronse ante o Concello ferrolano, na praza de Armas, portando pancartas reivindicativas e grandes corazóns -coincidindo ca festividade de San Valentín para mostrarlo seu malestar co goberno bipartito de Ferrol pola ruptura das negociacións.

Tempada de lumes

Tempada de lumes

Total, por un botellín.

Total, por unha colilla.

Total, por unha barbacoa.

Total, por queimar uns rastroxos.

Total: 22.000 incendios destrúen cada ano 50.000 hectáreas de superficie arbolada en España.

Procuremos ter uns bosques sanos.

Ciudad de México respira hez canina

Ciudad de México respira hez canina

Cada día, 652 toneladas de cacas de cans disólvense no aire da Cidade de México. Isto débese a que os donos dos cans non recollen os desfeitos xerados polos seus cans, estos sécanse e o vento convirteos en polvo flotando polo aire.

Que asko y ke bonito!

Bravo!

Los barbanzanos gastan una media de 3.000 euros en «tunear» el coche

Los barbanzanos gastan una media de 3.000 euros en «tunear» el coche

Nin o euríbor pode co tuning, ou eso parece desprenderse das cifras de facturación das empresas que operan na comarca. Os xóvenes de Barbanza invirten n a personalización dos seus vehículos unha media de 3.000 euros, cifra que supón un incremento do 20% respecto ao gasto realizado na comunidade autónoma, según os datos facilitados polo Centro Europeo de Empresas e Innovación de Galicia.

O importe medio que desembolsa un veciño da zona na adquisición dun automóvil novo ronda os 20.000 euros, un 5% menos que fai doce meses. Pois ben, a minuta final abonada por embellecer o utilitario pode supoñer entre un 15 e un 20% do valor de adquisición, «ainda que en algúns casos pode chegar a ser o 50% do precio de compra».

Actualmente, en Barbanza están instaladas tres firmas que se dedican, de maneira exclusiva, á preparación dos coches: Car Music (Boiro), David Audio Car (Taragoña-Rianxo) e DJ Tuning (Ribeira), que representan o 20% dos negocios que hai na provincia de A Coruña. Na comunidade autónoma operan, a día de hoxe, 25 firmas especializadas.

Os responsables dos establecementos barbanzanos consultados cifran en 2.500 os vehículos preparados que están matriculados en algún dos once concellos da comarca. Este dato indica a importancia e relevancia de este sector en Barbanza, xa que dous de cada dez coches tuneados na comunidade autónoma (máis de 13.400) pagan os seus impostos municipais nos axuntamentos da zona.

En fin, coches de xojete, vaia por dios...

El baile africano de Bush

El baile africano de Bush

O presidente norteamericano acompañou a uns danzaríns senegaleses nun acto do Día contra a Malaria.

O presidente de Estados Unidos, George Bush, arrancouse onte a bailar unha danza africana nun acto contra a malaria. O presidente estivo en todo momento acompañado por membros da compañía de danza Kankouran West African que lle dirixiron no seu movemento corporal, pero sobre todo de mans, coas que chegou a simular que tocaba os bongos.

E é que os tambores sonaron na Casa Branca con motivo do acto cerebrado para conmemorar o Día contra a Malaria. Ata alí desprazouse un grupo de músicos e danzaríns senegaleses que contaxiaron aos asistentes dos seus ritmos.

Bush en Senegal celebrando o Día da Malaria? Bailando rodeado de nejriños? Noooooooo

Bush non ten tambores na súa cabesa, nooo, non vos deiixedes enjañar, Bush ten cabesas cortadas de nejriños na súa cabesa e a todo Senegal en jerra, eso é o ke ten Bush na cabesa.

Multa de 1.800 euros a Pepsi por aparecer gusanos en un refresco

Multa de 1.800 euros a Pepsi por aparecer gusanos en un refresco

Un tribunal da India impuxo á multinacional con Pepsi unha multa de 100.000 rupias (uns 1.800 euros) despois de que un consumidor atopase gusanos nun refresco desa marca fai cinco anos, informa hoxe a axencia IANS.

O tribunal de consumidores da rexión de Himachal Pradesh, no norte da India, aceptou a demanda dun indio que en 2002 queixouse de atopar «gusanos e insectos» nunha botella de Pepsi Mirinda, unha bebida con sabor a naranxa.

A botella foi adquirida nun posto da localidade de Dharamsala, no Himalaya, e trala denuncia do consumidor o seu contido foi enviado a un laboratorio da localidade de Kandhagat para ser analizado.

Os científicos, tras examinala bebida, aseguraron que era «moi perigosa» para a saude, o que levou ao indio a levalo caso aos tribunais, según IANS.

A marca Pepsi xa estivo o ano pasado no centro dunha forte polémica na India polo chamado escándalo de la, despois de que unha organización non gubernamental denunciara a presencia de pesticidas na famosa bebida.

Tres estados da India chegaron a prohibir o refresco, ata que o Goberno asegurou, ao fio das declaracións da compañía, que o seu consumo era seguro.

Que raro que estas cousas pasen na India... en fin.

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres

Beckham regala a su esposa un vibrador de platino y diamantes

Beckham regala a su esposa un vibrador de platino y diamantes

David Beckham ha regaloulle a súa esposa un vibrador de platino e diamantes, que está valorado en 2 millóns de dólares. Un obxeto para unha práctica tan común como é o onanismo.

Parece ser que regalar xoguetes sexuais é algo que as estrelas de Hollywood non só fan habitualmente, senón que gustan de comentar e alardear sobre elo. E como a parella Beckham está a punto de aterrizar nos Ánxeles debido ao novo destino profesional de Becks, pois xa se sabe: alá donde foras fai o que viras.

Os cartos que costa unha mansión podraos ter agora Victoria Beckham entre as pernas. Un aparatiño non apto para tódolos bolsillos, ainda que ben é certo que Victoria non é unha cualquera e, certamente, si ten que sustituir o seu codiciado e desexado marido por un obxeto inanimado entre as sábanas, o seu é que sexa de auténtico luxo.

Dios!!

Ke asko!!

Merda pos rikos!!

Kalashnikov: Un arma fuera de control

Kalashnikov: Un arma fuera de control

La historia del fusil de asalto que, por el escaso control internacional sobre su comercialización, seguirá siendo en los próximos veinte años el arma más empleada en los conflictos bélicos que azotan el planeta.

No hay guerra que les sea ajena, ni masacre en la que no participen. En un mundo que multiplica sus conflictos, los que matan los llevan encima. Favoritos entre las muchas "máquinas de matar”, los AK47, como se conoce técnicamente a los tristemente célebres Kalashnikov, son el armamento bélico más usado en todo el planeta, con unos cien millones de unidades y sus replicas repartidas en cinco continentes, según un informe de Amnistía Internacional, Oxfam International y la Red Internacional sobre Armas de Pequeño Calibre, entidades que integran la Campaña para el Control de Armas.

En la actualidad, “el Kalashnikov" se fabrica en un mayor número de países y es utilizado para causar mayores daños que en cualquier otro momento de sus sesenta años de historia, afirman las tres organizaciones en su informe. Miles de personas mueren cada año como consecuencia de los disparos de este arma, utilizada para cometer matanzas indiscriminadas en países tan distintos como Afganistán, República Democrática del Congo, Sierra Leona y en los Estados Unidos.

Se cree que entre el 5O y el 60 por ciento de las armas utilizadas en el conflicto en el este del territorio congoleño son AK-47 y sus réplicas. El Kalashnikov integra el arsenal público de al menos 82 países, y es producido por al menos catorce naciones, entre ellas Alemania, China, Corea del Norte, Egipto, Hungría, India, Irak, Polonia, Rumania y Rusia. Y esta cifra se verá incrementada con la aplicación por parte del gobierno de Venezuela de un acuerdo para el montaje local de esas armas, el primero de ese tipo en el continente americano.

El gran número de centros de producción en todo el mundo, la disponibilidad generalizada de excedentes de fusiles Kalashnikov y la ausencia de leyes que regulen su transferencia facilitan que las armas caigan en manos de traficantes de armas sin escrúpulos, milicias armadas y organizaciones criminales. A precios increíbles. En las regiones más convulciodas del Africa, puede comprarse un AK-47 por tan sólo 30 dólares.

Debido a la falta de control, el AK-47 ha sido utilizado para asesinar y  mutilar, ha alimentado los conflictos y la pobreza en los países mas pobres del mundo.

El ya legendario fusil fue diseñado tras la Segunda Gurra Mundial por Mijail Timofeyevich Kalashnikov, a quien debe su nombre, y quien en un reciente comunicado dirigido a las entidades organizadoras de la Campaña para el Control de Armas pidió controles más estrictos sobre los traficantes.

El primer modelo de Kalashnikov soviético fue el AK47, cuyo nombre se refiere al año en que entró en servicio. El más moderno es el AK-100. El AK-47 puede disparar hasta 600 balas por minuto y tiene un alcance máximo de hasta mil metros.

El creador del instrumento letal más popular del mundo lamentó que este tipo de armas se haya empleado y se emplee en conflictos interétnicos. "Yo creé un arma que ayudara a defender las fronteras de mi patria, y  sigue siendo su objetivo. "Lamento que esos fusil es, que llevan mi nombre, no siempre sigan los fines para los que fueron creados", declaró Kalashnikov, quien actualmente tiene 85 años, ha escrito cinco libros sobre armamento y preside la Unión de Armeros de Rusia. “No es mi culpa que sean empleados en conflictos interétnicos y de otro tipo. Son los políticos los culpables.”

Sesenta años después, el inventor defiende las virtudes patrióticas de su feroz criatura, para la guerra entre naciones y critica su utilización en guerras fratricidas, olvidando que, a fin de cuentas, la muerte es la misma para todos. No obstante, el creador del fusil AK-47 aceptó que hubiera sido mejor crear, por ejemplo, un aparato para facilitar las duras labores del campo en la Unión Soviética, pero adujo que la invasión nazi a su país torció el rumbo de su vida hacia la carrera armamentista. «Ver a los nazis quemando aldeas, masacrando a todos, y que nosotros no tuviéramos armas de fuego automáticas, me impulso a crear una eficaz para los nuestros», señaló.

Los especialistas en armas consideran que AK-47 es el mejor fúsil automático que se pudo inventar, y destacan la alta confiabilidad, la eficacia y la facilidad de manejo de esta ametralladora. Según sus pronósticos, se mantendrá como principal arma de los conflictos bélicos durante, por lo menos, veinte años más, hasta que un nuevo invento venga a ofrecer una forma más fácil y segura de matar.

Hasta aquí, el Kalashnikov es el fusil preferido, tanto por los ejércitos regulares como por las guerrillas; alcanzó la cumbre de su fama en Vietnam y, en cierto modo se convirtió, en muchos países del Tercer Mundo, en símbolo de la insurrección contra el imperialismo. El Kalashnikov es la única arma de fuego que flamea en una bandera nacional, en la de Mozambique, pues gracias a él logró su independencia.

Tiene, para destruir, muchas cosas a favor: en primer lugar, su ingenioso sistema de recarga de cartuchos, que utiliza la fuerza de los gases de expulsión producidos por el disparo para facilitar la entrada de un nuevo cartucho y expulsar el casquillo usado, lo cual logra que el fusil tenga un menor retroceso y, en consecuencia, mayor confiabilidad en el disparo.

Otro elemento distintivo del AK-47 es el cargador curvo, que le da mayor capacidad en un espacio reducido, por esa forma, los narcotraficantes mexicanos lo llaman «cuerno de chivo». Y, sobre todo, su increíble fortaleza: antiguos modelos de AK con décadas de guerra encima, continúan funcionando, y siguen disparando aun después de ser sumergidos en agua o barro, o ser pisados por un camión.

Eficaces y baratos, proliferan por el mundo como instrumento predilecto de todos los que hacen la guerra, de un bando y del otro, sembrando una muerte fácil....

Para mín un soño feito realidade sería ke desapareceran todos os AK-47 do mundo, simplemente por un mundo máis vivo.

¿Y esta publicidad? Puedes eliminarla si quieres