Blogia
Xuko

MetallicA - A idea!!!

MetallicA - A idea!!!

A idea de ir ver a MetallicA é de ir Xoves pola mañá e vir viernes, máis ou menos chejar akí tarde-noite.

A idea é a de alkilar un coche, aproximadamente, estuven mirando e sale o alkiler en 60 € como moito, por cabesa a 12 €.

A idea é chejar, ver aljo Lisboa, velo consierto, dormir?, ver máis Lisboa e vir, eu vótolle ke entrada+coche+comida=70 € como moito.

Xa imos case fijo: Paula, Samuel máis eu.

Tan pronto seamos 5 pillo as entradas e o coche.

Ah! Por serto, o de Lisboa é o primeiro consierto da gira.

7 comentarios

jlo -

samo!!!!
eu so pasa
jojo

jlo -

pois eu tm qero ir
pero ides ter q deixarm discos pa nn ir a sejas
e ese dia e o meu cumple
cadra mu al da vida
sempre ijual
sempre consertos no meu cumple
joder vou cambiar a fecha
ala
bicos a tos

Xuko -

Pon en google super bock super rock 2007, é unha das primeiras páxinas

Samo -

dirásme en qué coño de web mirastes todo isto porque non dou atopado a informasión.

son un putinútil

Xuko -

Tool, Placebo, Deftones, Korn, Within Temptation, Soulfly, Moonspell and Alice in Chains, a aljún destos, repártense en dous días, pero inda kedan jrupos por confirmar...

Samo -

o mesmo-mesmo dia de metallica a ken máis veriamos?

Samo non é case fijo -

samo non é case fijo.

samo é fijo.