Blogia
Xuko

PENOSO!!

PENOSO!!

Onte o Illa de Sumatra xogaba ca Opel as 12:45 h. do mediodía dun sábado.

A priori, boa hora para aqueles que decidiron ir tomar aljo o venres.

O Illa de Sumatra nestes momentos conta na plantilla con: Raúl, Alex (compañeiro de curro de Xuko), Sabu, Pena, Xuko, Juanca, Agus, Samu, Fabi, Andrés, Xamy, Carliños, Josete e Alex (jemelo), en total: 14 "xojadores".

Pois no citado partido ca Opel, perdemos 3-0, por non presentarnos, só aparecemos no polodeportivo de Miraflores Sabu, Andrés máis eu, os dous últimos baixamos sábado pola mañá a Muros adredes para xojar e subimos para Santiago pola tarde, total, para que? Para nada.

Esto é o fin dunha época maravillosa, na que coñecemos xente increible.

O único que digo é que para o ano eu non me vou a mover para facelo equipo, si algén se anima, xa sabedes que conmijo podedes contar, pero eu paso!

3 comentarios

samy -

eso eso
pero yo voi asike esperar pormi

samo -

hai que faser sea despedida

samy -

fe yo no me puedo hacer 1200 kilometros para ir a jugar asike yo tengo excusa jejeje