Blogia
Xuko

EU BOICOTEO A NIKE

EU BOICOTEO A NIKE

ATLETISMO DIVERTIDO?

Sí, pero só para os que máis teñen, para os nenos-as do 1º mundo, para aqueles que poidan ser clientes.

ESCRAVITUDE PARA OS DEMÁIS

Os nenos de 5 a 14 anos traballan cobrando ao mes sobre 14 €. ¿Ónde están os dereitos do neno? ¿Son nenos de 2ª división?

Nike pensou en despedilos porque danan a súa "imaxe". O que lles importa é a súa imaxe. Non lles importan os nenos e nenas para nada. ¿Van subilos soldos dos seus pais para que eles poidan deixar de traballar e ir á escola? Moito me temo que non. Eu boicoteo a nike; esíxolle:

-Un salario digno.

-Rematar con esta situación de escravitude.

-Respecto ós dereitos dos nenos.

-Atletismo divertido, deporte divertido para tódolos nenos e nenas do mundo.

¿E TÍ QUE FAS?

6 comentarios

ninkun -

BOIKOT A NIKE, claro que si, estou de acordo, pero tamen a BOIKOT A ZARA, que tamén se aproveita da Man de Obra barata.

FORA O CAPITALISMO

PUTOS LADRONS DE MERDA ... DEBERIAN DE ARRUINARSE DE POR VIDA.

XUSTIZA PARA OS POBOS, Usa roupa de CAÑAMO,NON o NYLON.

luxy -

non a hai polo menos nas 20 as q fun. si q xo levo, tranki jeje, e si podedes pillarme eso xaxi.
vémonos!mil bikos*

Xuko -

Miro Luxy, o final non ves a stgo? si ves acordate de eso...

samo -

e lo en coruña na hai?

luxy -

xuki, fasm un favor?mirasme en tendas de deporte de santiajo pola camiseta do athletic de bilbao a ver si a atopas e m avisas??bikolos!!!!

Samo -

eu boicoteo a nike. pero se merco en calquera sucursal de Inditex estou colaborando coa opresión sobre as empresas textís subcontratadas, se bebo Bacardi vou contra o pobo cubano, se compro tomo unha hamburjesa no MacDonald colaboro coa deforestasión en Chiapas, se vou nun Arriva apoio un monopolio, se meto os cartos no banco apoio intereses dos que non teño nin idea, se pillo hachís manteño unha mafia, se...

o capitalismo vai máis alá de Nike.

pero sije aí dándolle.

puto mundo.